onsdag 25 januari 2012

Uppåt upp.

Trodde att jag hamnat i en mani eller fått något i mig för jag kände mig så upprymd. Jag gick från Södersjukhuset till Skanstull. Det gick jättesnabbt. Jag tänkte fan jag måste ha nåt lugnande så jag gick in på systemet och köpte en pava rödtjut. Sen beställde jag thaimat och tänkte att jag skulle ha en dejt med mig själv. Tände ett ljus mest för syn skull. Jag åt i vanlig ordning upp maten blixtsnabbt men sen var det bra. I vanliga fall hade jag säkert proppat i mig en massa bröd också. Men nu ska jag inte tala om mitt matmissbruk. Jag har skitsvårt för att koppla av. Det är just det. Nu känner jag mig inte lika upprymd längre. Så vinet som jag bara har smuttat på kanske har haft någon effekt. Jag längtar efter att träffa någon att skämma bort med min kärlek. Men jag har fördomar mot mig själv och jag tänker att ingen normalt funtad person kan älska nån som är såhär fet. Men jag tycker ändå att att jag är attraktiv och jag är hellre ensam än är med en idiot som inte bryr sig.


Rape me, richard cheese version av nirvanas låt kom up i spotify när jag gick där i snöslasket. Jag har ju en dröm om att bli advokat men fan vad ledsen jag skulle när de flesta våldtäktsmän går fria. En tjej kan ju bli så otroligt våldtagen. En kille också för den delen. Det är fördjävligt helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.