söndag 22 januari 2012

Dagens tips

Jag har ett tips till alla som är trötta på människor i er omgivning och bara stör er på personens negativa sidor. Tänk positivt och fokusera på personens positiva sidor. Alla människor är fantastiska. Vi delar alla någons slags likhet men vi är ju unika som individer.Tänk på vad som gör din näste unik. Vad har den för historier att berätta?

Jag skulle vilja träffa lite nya människor. Förra året kom Katja in i mitt liv för jag deltog i hennes fotoprojekt. Hon är så inspirerande och häftig och öppen, kärleksfull, innerlig och passionerad. Hon är mer spontan medan jag är lite eftertänksam. Jag diggar henne starkt. Vissa människor gör ett större intryck på en än andra så är det ju bara. Sen handlar det ju mycket om person kemi. Men jag ska nog anmäla mig till någon teaterkurs eller nåt. Teatermänniskor är allt bra lustiga. Såg på tv häromdagen och Johan Rabeaus. Tycker han är jäkligt het fast han är gammal. Haha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.