onsdag 25 januari 2012

Frostiga tankar

 Jag måste gå till en gynekolog för det här med den dåliga lukten. Det var lite pinsamt för när jag var på Lindas fest så var det en som var på toa efter mig (en tjej) som kom fram till mig och sa att jag hade en underlivsinfektion. Hon hade jobbat med sånt och visste hur det luktar. Någon könssjukdom är det nog inte men man måste ju kolla ändå. Det var det om det intima. Jag vet att det är mest damer som läser den bloggen så då kan man ju skriva om såna här saker. Men visst kan man tycka att det är äckligt ändå. Jag har iallafall använt ett medel som man ska ta tre dagar i rad. Vaginatorer. Så det blir nog bra. Ni förstår att jag inte vill komma i närheten av någon som har något som helst begär till mig när det är så här.

Annars mår jag bra. Jag är skitnoga med litium. För min största skräck är om jag skulle bli sjuk igen och sjukskriven. Då skulle allt gå käpprätt åt helvete. Det vet jag. Jag är en trasig tjej som är lite ihoplappad men jag vill inte gå sönder igen. Jag försöker fokusera på det som är friskt att det är positivt att min första tanke på morgonen är åh jag vill gå upp istället för jag vill bara ligga här.

Markus min inneboende är så bra och trevlig. Han stör inte alls, men jag själv har lite dåligt samvete för att jag stökar ner lite på de gemensamma ytorna. Men det är bättre städat nu. Jag tycker också att det känns tryggt att jag har någon där. Det var värre när jag var helt själv.

En dag så kommer jag att dela bostad med någon jag älskar och då kommer det nog bli en hel del bråk. Jag vet att jag har gjort knäppa grejer när jag mådde dåligt och det gör jag ju fortfarande men inte i samma utsträckning. Det betyder något allt som sker och alla har en särskild livssuppgift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.