måndag 2 januari 2012

Tittut

Näe jag kan inte hålla mig borta från bloggen. Jag är glad och tänker på hur mycket sexiga killar det finns som man kan ligga med. Min mojo* är väldigt intensiv och levande. Nu har jag hookat upp med två på okcupid och haft cybersex. kanske träffas vi på riktigt. Vi får se. Vi får se. Här ska ridas k*k!!!! hahaha. Nä man kanske inte ska skriva såhär. Fy på mig!!! Visst vill jag ha ett förhållande men min mojo vill ha sitt också. Vi får se på sätt och vis är det bra att vara singel för man är fri och behöver inte vara någon trogen men samtidigt så vill man ju bli riktigt kär också och åka på kärlekssemester till paris och köra en cover på "je t'aime" och sånt. Jag har ju lite svårt att älska och tycka om mig själv. Ingen kan ju tycka om mig tills jag gör det på riktigt. Men jag tycker om vissa delar av mig själv. Inte rubb och stubb. Nu är jag antagligen felmedicinerad eftersom jag har svårt att ta hand om mig själv men det kan bli bättre.. Vill träffa nån kille mellan ca 25-34 år. Gubbar är inte min grej men man kan ju vara gammal utan att vara gubbe samtididgt som man kan vara 12 år gammal och redan en gubbe.
Men jag spanar sällan på äldre mest unga killar på stan och så fantiserar jag om oss. Förresten så tror jag inte att jag är helt straight för jag spanar även på snygga tjejer ibland för det känns förbjudet. Men jag tror inte är nån är 100 % nånting. Allt är liksom rörligt.

*mojo=sexdrift

1 kommentar:

  1. Jag tror också att man är lite rörlig som du uttrycker det, eller som Magnus Uggla säger i filmen "G som i gemenskap"; "Några procent hit eller dit, det har väl ALLA!" ;-)

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.