onsdag 18 januari 2012

En ny lista.


1. Hur gammal är du om fem år?
36 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Ingen men jag käkade frukost med pappa och Petra.

3. Hur lång är du?
 174 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Shame.

5. Vem ringde du senast?
Pappa.

6. Vem ringde dig senast?
Isa. Hon ville ha koden till internet., Hon har lånat min dator.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Hej vad är koden till ditt internet? Jag håller på m ansökan sista timmarna.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa. Jag älskar röster,

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Mina föräldrar var gifta när mamma dog. Pappa har inte gift om sig.

10. När såg du senast din mamma?
En junidag 1993.

11. Vilken ögonfärg har du?
Svårt att säga. Blågröna.

12. När vaknade du i dag?
8:30

13. Vilken är din favoritjulsång?
Jussi Björlings version av O helga natt.

14. Vilken är din favoritplats?
 USA
15. Vilken plats föredrar du minst?
Upplands Väsby
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?Att jag bor i Usa och är gift med min stora kärlek.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Fabrorn med svans.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Sex and the city
19. Hur stor är din säng?
160 cm

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar. 

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Osexig nattsärk.
22. Hur många kuddar har du i sängen?
fyra!

23. Hur många landskap har du bott i?
1-Uppland

24. Vilka städer har du bott i?
Stockholm och New York

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota blues.

26. Är du social?
Ja men jag också mycket för mig själv.

27. Vilken är din favoritglass?
Tip Top
28. Vilken är din favoritefterrätt?
citron fromage
29. Tycker du om kinamat?.
Jajag gillar smaken men inte alla tillsatser.
30. Tycker du om kaffe? 
Jo det måste man väl göra om man dricker 10 koppar om dagen.31. Vad dricker du till frukost?
Kaffe, så klart.

32. Sover du på någon särskild sida?
Alltid längst ut. 

33. Kan du spela poker?
Ja men jag har inget pokerface.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Jag tycker om när någon stryker mig över ryggen

35. Är du en beroendemänniska?
Hehe svaret blir nog..JA!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja Fredrik katt.
37. Vill du ha barn?
Oh ja. Flera.

38. Kan du några andra språk än svenska?Engelska ganska bra inte flytande men jag förstår precis vad de säger eller menar.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?HAVET. Jag trivs bäst i öppna landskap nära havet vill jag bo.
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Nyttig mat och film och musik och litteratur.
42. Äger du dyrbara smycken?Mammas gamla smycken..
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Criminal minds, älskar sexiga agenter i action. Jag ska gifta mig med en agent en vacker dag haha.

44. Kan du rulla med tungan?
Nej, den är för stel.

45. Vem är den roligaste människan du känner?Pimsan!!

46. Sover du med gosedjur?
Ja jag leker med monki djuret,
47. Vad har du för ringsignal?
"Sign of the times" Prince

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?Ja på vinden.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En servett.

50. Flirtar du mycket?
Ja med butiksbiträden, spärrvakter och alla möjliga.
51. Kan du byta olja på bilen?
Har inget körkort.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej.Läs föregående fråga.
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Att köpa Lyckan av Ann Britt Aldeman
54. läser du någon dagstidning?
Både svenskan och DN

55. Prenumererar du på någon veckotidning? 
Amelia. Topphälsa och 10 tal. 

56. Dansar du i bilen?
Sjunger mest.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
P1

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mat på Ica 317 kr .
59. När var du i kyrkan senast? På lille Axels dop.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Ja vafan hette hon nu. Men hon var bra.Skärpt och intressant. Hon var lärare i svenska.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Så länge som Rosklildefestivalen håller igång. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.