tisdag 31 januari 2012

Risky

Idag var en sån där ringa samtal dag. Avboka möten och fixa och trixa lite.Jag känner mig väldigt jämn i humöret. Då kanske bloggen blir lite tråkigare eftersom jag är mer normal. Köpte en kvällsblaska när jag var på Willy's. Det handlade mycket om den där tjejen som blev knivmördad i Åkersberga och hon hade också en blogg som sammankopplades med att hennes boyfriend var svartsjuk. Var  och varannan människa har ju en blogg men det är lite risky och bloggandet får ju konsekvenser.Nu drar jag inte den slutsatsen att det var bloggandet som blev hennes död som tidningarna verkar ha gjort.  Jag är ju privat och självutlämnande men jag känner att jag klarar av att vara det. Klart jag bryr mig vad folk tycker och blir ju ledsen när folk är elaka. When your in the game you gotta take the consequences of the game.

Känner mig oinspirerad. Jag köpte Bang och Galago. Men trots att jag egentligen är intresserad så kunde inte dessa tidningar väcka en gnista liv i mig. Hoppas att en rask promenad och ett telefonsamtal får mig på bättre humör.

1 kommentar:

  1. Ugh, nu blev jag påmind om att jag måste ringa min terapeut och be om ett nytt möte och så ett möte med läkaren och honom i början av mars när jag kan bli sjukskriven igen. Jobbigt.
    Kram på dig Bea, peppar lite inför operationen också.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.