söndag 29 januari 2012

Mitt hjärta

Jag älskar min familj och mina vänner. Jag vet att jag ibland skriver negativa saker om dom och det är ju inte så bra. Pappa ställer alltid upp för mig och bryr sig verkligen. Han har varit otroligt generös mot mig med materiella saker många föräldrar kickar ju ut sina barn när de slutat skolan utan en krona på fickan. Tack pappa för att du finns. Mamma älskar mig. Jag har gått till ett medium och fått det bekräftat. Vissa tänker säkert att jag måste vara korkad som går till medium men jag vill så gärna känna nån sorts kontakt med min mamma och ett medium beskrev exakt hur hon såg ut.Fast ett jag gick till var ju the real fraud. Hon kunde inte läsa någonting. Jag sa till slut att jag ville ha kontakt med mamma och då fejkade hon att hon fick kontakt. Om ni ska gå till ett medium kolla upp personen ifråga så att han eller hon är seriös.

Om jag får ett barn ska jag älska honom eller henne. Men jag är ju bipolär och det kanske är bäst att inte föra dessa dåliga gener vidare. Jag vet inte. Enligt vissa vetenskapliga studier så behöver inte avkomman till en bipolär insjukna i samma sjukdom. Men,men jag har ingen partner. Jag är snart 32. Tiden går och snart är det för sent. Men skitsamma. Jag ska skriva böcker och ägna mig åt konst.

1 kommentar:

  1. Det är 75% risk att barnet blir bipolär, det är enbart ärvbarheten. Sedan finns det en del som menar att miljön under uppväxten (och kanske influenser från föräldern som är bipo) bidrar, men därom tvista de lärde.
    Kanske skulle du kunna adoptera om du inte vill föda eget barn för den sakens skull? Kärlek sitter inte i blodet. :-)

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.