måndag 9 januari 2012

i don't like mondays

Skrev in mig på filmvetenskapen. idag.. Jag ska ju som bekant skriva c-uppsatsen nu. Blev ju aldrig klar förra terminen och det var ju synd. Hoppas jag kan skriva den nu. Att det är möjligt. Att någon vill vara min handledare. Det var kallt, jag hade tänkt att promenera hem men jag orkade inte så jag tog bussen. Bytte från 76an till 55an vid Slussen och for till katarinahuset. Där var det som vanligt kö till dispen och R satt där, han är en mycket sjuk man som har lite punkig stil och målar sig med svart kajal och har flera lager mössor på sig. han sjunger alltid och pratar för sig själv. Jag har försökt att vara snäll mot honom fast ger man honom lillfingret så tar han liksom hela handen. Jag vet inte vad det är som har hänt med honom om han var missbrukare från början eller vad det var som är fel. Han måste ju må extremt dåligt annars beter man sig ju inte sådär. Nåväl jag fick min medicin ock kände mig glad över att jag inte hade haft någon ångest. under dagen.

Ikväll ska jag jobba. Det är 5 minus ute så jag får ta på mig långkalsonger. Haha. Jag ska stänga ner mina internetdejtingkonton tror jag. Det är liksom kontraproduktivt. För mig i varje fall. Kanske förblir jag oälskad i hela mitt liv men då får det la vara så.

1 kommentar:

  1. Du behöver inte radera kontona, bara ta en paus. Men du kanske är som jag och inte kan göra det om man inte går cold turkey liksom. Jag är ju inte på datingsiter men i andra fall.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.