måndag 23 januari 2012

So to speak

Han "den hemlige beundraren" hade sexig röst. Men jag vet inte jag kanske har blivit punked av några snorungar. Jaja, vi får se hur det blir.Kanske ringer han igen. Jag måste ju bota min lilla åkomma först. Innan jag kan släppa till. Hahaha. Jag för kassabok och spar kvitton så att jag ska kunna få någon fason på min ekonomi. Idag köpte jag mat ute igen.Dyrt. I har lill-datorn fortfarande. Hon jobbar på en novellfilm och behöver den och jag är snäll och omtänksam. Jag har min roman på den datorn, eller typ 7 sidor hahaha. Men jag litar på I. Lånade två böcker av Brett Easton Ellis. Jag gillade verkligen american psycho-han var ju ingen mördare på riktigt det hände ju i hans fantasi. Den var rolig och Pat Bateman var ju helt störd i huvet och trodde världen kretsade kring honom. Nu ska jag läsa lunar park och sova sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.