lördag 28 januari 2012

Soon

Fattar inte varför man inte har kul längre när man går ut på krogen. Man kanske har blivit för gammal helt enkelt. Jag var på Marie Laveau för några bekanta till mig hade klubb där. Det var kul att prata med dom men sen tog det stopp på nåt vis och det blev långtråkigt. Jag märkte att jag gärna gömde mig. Fick för mig att folk skrattade åt mig för att jag är så stor. Jag blev liksom paranoid. Hoppas att jag återfår en sund självbild när jag har gått ner i vikt. Att jag slutar känna mig uttittad. Att man blir en i mängden.

Jag kommer att träffa narkosläkaren ett par dagar innan op. Det söver ner mig med spruta, Hoppas jag har den där trevliga sjuksköterskan som jag träffade vid första besöket. Hon var fantastisk.

Jag kommer att ge pappa lösenorden till internet så han kan skriva något meddelande om jag inte skulle överleva detta. Nä vad sentimental jag låter. Men man vet ju aldrig.

1 kommentar:

  1. Men Bea... vad morbid du är! Det kommer att gå jättebra. :-)

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.