söndag 22 januari 2012

Bad reputation

Det ringde igår i mobilen från okänt nummer. Han sa att han var en hemlig beundrare så frågade han om jag var sugen underförstått om jag ville knulla. Vafan! Ja man lär ju ha fått dåligt rykte sen man höll på och letade sexkontakter på nätet för ett par år sedan. Jag sa att jag har blivit frigid och så la jag på. Sanningen är den att jag tyckte att det var lite upphetsande på nåt sätt men också läskigt fast jag har tyvärr fått någon underlivssjukdom som jag håller på att kurera så jag kan inte ha sex. Det luktar inte gott just nu men jag har fått ett medel utskrivet som jag ska hämta ut. Jag är väldigt open minded och tycker absolut inte att man ska hålla på sig och det mest irriterande jag vet är när tjejer säger att de träffade en kille så låg de och myste hela natten men det hade inte sex som att det var en bragd att inte göra det. Man har lust att skrika men var du kåt?? Ja. Varför i helvete låg du inte med honom då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.