måndag 1 augusti 2011

Wish!

Ursäkta men jag ska sluta att skriva så mycket om banting och träning det måste vara dötråkigt att läsa om när man själv inte är ett dugg intresserad av sånt.

Jag ska hämta min medicin idag. Jag äter litium 6 x 42 mg och abilify 15 mg om dagen. Det funkar och jag mår bra av det. Den dagen jag får barn måste jag nog sluta med litium och då kommer det bli en helvetisk graviditet. Men jag ska nog klara det. Mina barn ska heta något modernt. jag har ju ett gammeldags namn-Beatrice. Men det funkar väl det med men de flest kallar mig för Bea. Jag vill döpa min dotter till Joy det är så fint. Men det låter ju inte särskilt svenskt. Fast det behöver det ju inte göra.  Får jag en son ska han heta Sebastian men då kommer han att kallas för Sebbe och det är fult.

Jag hoppas verkligen att jag får en egen familj. Verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.