onsdag 17 augusti 2011

Puh!

Hehe idag så läste jag en killes profil på Okcupid och han var så nördig att han hade usb-symbolen intatuerad på armen. Vad tror ni om det? Kanske nåt för mig? Nä jag skulle inte tro det hahaha. Äsch jag ligger lite lågt med att träffa killar nu,jag orkar liksom inte hålla på och sylta in mig. En del har sagt till mig att jag har för höga krav och att jag borde sänka kraven på killar men jag resonerar som så att det är bättre att höja kraven på sig själv och fortsätta av vara kräsen annars kan det ju lika gärna vara. Jag tänker inte nöja mig med mindre än någon som är jävligt kärleksfull  och tycker att Bea är den bästa människan.

Lånade med mig halva sfi-biblioteket. Här ska pluggas filmvetenskap. Jag borde skriva ett par rader innan jag går och lägger mig. Jag vill bli forskare, skriva doktorsavhandling. Jag undrar hur långt jag kommer men kandidatexamern ska jag ta och då innebär det att jag ska plugga två år till. Ser fram emot det. Jag älskar att plugga filmvetenskap. Jag trivs så bra på instutitionen. De som pluggar med mig är antingen ordentliga tjejer med hästsvans och pennskrin eller finniga 19 åringar som bälgar i sig red bull. Men det finns undantag. Hoppas jag kanske träffar någon rolig typ som jag kan hänga med.

Inneboenden flyttar in om en månad. Han är en bra typ så det ska nog gå bra. Vi kommer nog överens och det innebär att jag måste öva mig i att städa och visa hänsyn. Jag tror jag lägger det där med att söka lägenhet lite på is. Jag bor kvar här på Götgatan ett tag.

Idag på körlektionen gick det svindåligt. Jag bara gjorde fel hela tiden. Jag kanske inte ska ha körkort. Men jag har gett mig den på det. Jag ska ha ett körkort om det nu krävs att jag måste ta 20 lektioner till.

Jo jag är lite argare och surare nuförtiden. Det känns som jag har blivit förbittrad också. Den är en sån där sur eftersmak i munnen som jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.