måndag 15 augusti 2011

Medium

Jag har ganska mycket att uträtta idag. Är lite stressad över det om jag kommer att hinna. Igår kollade jag på såna här program då medium löser mord, alltså såna som har kontakt med andevärlden. Det var rätt intressant faktiskt. De visste en massa saker som de omöjligt kunde ta reda på förhand. Jag skulle vilja utveckla min egen mediala förmåga. Jag tror att jag är klärvoajant. Jag ser ju syner och så men det kanske har med min psykiska sjukdom att göra. Vem vet!

Tycker att inläggen blir lite tråkiga. Men jag har liksom inget spännande liv direkt. Jag skriver nästa gång jag har lite mer inspiration.

Idag ska jag:

Hämta medicin

Jobba

Körskola

Hämta tentamen

plugga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.