onsdag 17 augusti 2011

Fix!

När jag får pengar ska jag klippa mig. Håret ser för taeskigt ut. Det har tovat sig och allmänt risigt. Jag har beställt nya träningskläder för att jag ska känna mig fin när jag ska träna. Just det hur var det nu med träningen? Ja om sanningen ska fram så har det varit lite dåligt med det. Men jag ska komma igång. Jag skulle vilja ha en träningskompis faktiskt men hur får man tag på en sådan. Någon som är bra på att ge pepp och som gärna är överviktig själv för då är man ju två mot alla smala och vältränade människor.

Jag ska gå till Filmbibblan nu och låna böcker sen ska jag sitta och råplugga. Det blir nog bra. Jag skriver senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.