måndag 1 augusti 2011

Bea-metoden

Jag käkade en frukost som bestod av 1 hårdkokt ägg med örtsalt och en knäckebrödsskiva med en tunn skivs bríe. Det kan ju inte vara så mycket kalorier i det, kanske 250 max. Det kändes bra att äta igen efter att bara ätit frukt i två dagar. Jo och mycket riktigt magsäcken krympte och jag blev mätt på det här lilla. Om du vill pröva min metod så ska du äta frukt i två dagar o veckan, du kan äta mycket men lura inte dig själv med att bara välja de mest kaloristinna frukterna som mango t ex och banan. Sen efter det får du äta obegränsat av nyttiga grönsaker. Lite fett, kanske en skiva ost om dagen men inte mer än så, kalorisnålt protein som kalvsylta, fiskbullar, kyckling utan skinn och skinka. Kolhydrater i små mämngder, en skiva bröd ell en potatis om dagen. En dag i veckan får du dricka 1 glas vitt vin eller två. Vilken lyx va! och när jag körde den här metoden förra gången gick jag ned 10 kg på en månad. Det är sant och gick inte upp allt igen förrän efter två år när jag började med medicinerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.