lördag 6 augusti 2011

I give my life to be in the book of love

Är lite orolig för min ekonomi. Nästa månad kommer det att bli tight för jag måste betala lite på mitt csnlån, dvs ca 3000 kr och dessutom har jag en mobilräkning på 1700 kr för att jg var så dum som surfade lite då jag var i Ryssland. Jag önskar att jag någon gång kunde få ett välbetalt jobb. Egentligen ska jag inte klaga för jag ska vara glad över att jag har ett jobb föröverhuvud taget. Men ni förstår kanske vad jag menar.

På Ok Cupid som är en datingsite jag är med i så är det roligaste personlighetstestet. Man svarar på ett anatal frågor så räknar en robot ut ens egenskaper. Jag kan rekommendera att du går med på OKC bara för att göra testet. Det är gratis att gå med ( värst vad jag gör reklam då)Här är i varje fall mitt resultat och jag håller nog med på samtliga punkter. More sloppy och less experienced in love stämmer ju verkligen. Jag har svarat på 1500 frågor om allt mellan himmel och jord där man blir tillfrågad om man skulle kunna tänkasig att dejta en alkoholist eller om man tror att man är smartare än de flesta. På den sista frågan svarade jag nej, jag är inte smartare än de  flesta inte för att jag är dum i huvudet men jag tror att det smartaste svaret på den frågan är nej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.