torsdag 25 augusti 2011

Who's the bimbo!

Skittrött idag ock bakis och seg. Jag gjorde det man inte ska göra igår. Jag hade lovat mig själv no more one night stands men så blev det som det blev. Jag vill inte gå in på några detaljer men det gick ganska vilt till. Lockade med en flaska veuve cliquot och tal  om Schoperhauer och den gick hem hos honom och ja jag som inte vet något om filosofi men dricka champagne kan jag och lägga min sexiga sida till. Hahaha. Sen kände jag att vad fan håller jag på mig så jag fick ut karlskrället och så gick jag och lade mig. Nu ska jag inte hålla på med mer funky bussiness. Fast ja...vet inte det kommer säkert hända igen. Men då kan vi prata om Nietzsche istället!!

1 kommentar:

  1. Äsch, man får vara lite slampig ibland. ;-) Sex vill de flesta ha, inte jag då men de allra flesta. Kram på dig!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.