måndag 8 augusti 2011

Beautiful calm driving

Min nya körskollärare är jättebra! Jag fick köra en sväng först på gatorna runt Mariatorget och sen så sa han att jag skulle stanna bilen då blev jag rädd och tänkte att shit nu kommer han säga att jag är urusuel som bilförare och aldrig kommer att få körkort. Men då när vi hade stannat så utbrast han "Du kör riktigt bra!" Men såklart var det en del fel jag gjorde men det var mest småsaker. Jag har dock ganska många moment kvar som jag inte gått igenom men det kanske jag och pappa kan göra så att det inte blir så förbaskat dyrt. Åh vad jag vill ha körkort! Jag ser mig själv i framtiden köra i en sportbil without a care in the world. Nu "the secret" tänker jag att det blir så.

På jobbet idag. Fick hämta en matlåda från en sida av Söder till en annan. Det var lite drygt. Men om man ska tänka postivt vilket jag försöker lära mig så fick jag i varje  fall motion. På Katarinahuset så pratade jag med en kvinna som också var patient och hon var trevlig. Hon kanske var en 60 bast och frågade om jag tyckte att hon såg sliten ut men nej sa jag du har snyggt läppstift.

På Okcupid igår så skickade jag mail till en kille som sa att jag var för tjock för hans smak. Då skrev jag tillbaka att det gör inget för du är  ändå för gammal. Jag blev lite sur men jag kan ju inte förvänta sig att alla ska gilla en tjej på 133 kg. Men undrar hur det blir om jag går mer i vikt kommer jag få fler svar då. Ja för att vara krass så tror jag faktiskt det för fetma är ju inget vidare populärt. Men nu går jag ju inte ner i vikt för killarnas skull utan för min egen. Så det så! Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.