söndag 28 augusti 2011

I sinom tid

Var på festen igår. Värdinnan var klädd i en elegant lila byxdress. Om jag var sådär smal skulle jag också ha sådana kläder. Mina presenter var ett förkläde som det står queen of fucking everything på och några runda förvaringsburkar också i 50-talsstil. Hoppas hon gillade me gifts. Det var bara moderater där för min vän jobbar åt moderaterna i regeringskansliet, hon gjorde det i varje fall. Så det var många skämt om sossar och Håkan Juholt. Jag är inte moderat men jag har väl egentligen inget emot dom heller. Gick tidigt. Kände att jag bara behövde komma hem och sova. Så nu har jag sovit i en sisådär 9 timmar eller nåt. Men känner mig fortfarande trött. Ska gå och träna lite samt städa.

Känner mig ganska glad, inte positiv för det är jag väl aldrig men jag mår liksom ganska bra nu. Mycket jag vill förändra men vi får ta en bit i taget. Det blir bra. Jag saknar verkligen att ha någon vid min sida. På festen vara alla typ tillsammans med varandra och de skulle gifta sig. Jag har liksom aldrig varit ens i närheten av ett förhållande. Visst har vissa varit intresserade av mig på nåt sätt men det har inte känts riktigt rätt så jag har inte löpt hela linan ut. Men det kommer nog i sinom tid.

3 kommentarer:

  1. vad akward måste det ha varit att se en sådan som du: tjock, ensam, hemtj. anställd, hög på dina antidepressiva. Herregud, vad pinsamt för dig, vad roligt för de andra.

    SvaraRadera
  2. Coco, dra åt helvete! Du är tragisk som fan som inte har nåt bättre för dig än att försöka trycka ner andra människor. Skaffa ett eget liv istället för att läsa bloggar som du uppenbarligen inte är smart nog att fatta. Bea - blocka trollet!

    SvaraRadera
  3. De som arbetar på hemtjänsten är hjältar! Alla som jobbar inom vårdyrken och verkligen lägger ner sin själ i det är hjältar. Jag hoppas Coco får en riktigt sur och slarvig hemtjänstare när h*n blir gammal eller bryter benet och inte klarar sig själv. Det senare får gärna hända typ nyss.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.