torsdag 18 augusti 2011

Se mig!

Pappa säger att jag luktar fotsvett så nu har jag badat fötterna. Jag ska även köpa en sådan här spray. Man kan ju inte gå runt och stinka. Ja menar fräscht!

Jag ska gå upp imorgon och plugga måste ju bli klar! Jag ska fan bli det men jag kommer att jobba ganska mycket i helgen. Äsch det löser sig sa Pelle som sket i vasken. Ibland när jag hatr såna här små problem så brukar jag tänka på allt i ett större perspektiv. Den är tentan är ju egentligen en piss i Mississippi. En fjärt i universum och ja va mer? Det finns ju hur många uttryck som helst men ni förstår ju vad jag menar. Man är ju bara en liten människa som springer runt här på jorden och gör det svårt för sig.

Jag är trött och känner mig lite sliten och förbrukad. Jag känner ibland att jag inte orkar med saker och ting. Alla människor som är så ivriga att komma med råd och som projicerar sitt eget skit på en själv man orkar ju inte gå till psykologer och skit utan önskar en mer gudomlig kontakt. Ja jag tror på Gud men jag använder mig inte av den kanalen så ofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.