fredag 12 augusti 2011

I'm at my wits

Fördelen med att jobba på morgonen är att man kommer upp och ligger därför inte bara i sängen och segar hela dagen. Jag kom upp i morse redan vid klockan sex. Boendestödjaren var här en liten sväng vid elva och vi sorterade papper. Sen pratade jag men från nätet på msn. Vill inte gå in på några detaljer men han är inte pojkvänsmaterial men han är rolig ändå på nåt sätt. Så jag ska inte vara den som är den! Han duger för stunden i varje fall, jag vet inte hur han ser ut men jag tycker att det är skönt att inte veta. Jag vill inte träffa honom på riktigt. Så därför gör det ju detsamma hur han ser ut. Jag tycker att det är så ytligt på nätet och folk sliter sig blodiga för att få till den perfekta bilden på sig själv. Insidan räknas ju men det är klart att det yttre spelar in också men det har inte så stor betydelse som man själv först tror. Jag menar hur många gånger har man inte spanat på någon supersnygg och sen fått chans att prata med den och då har den visat sig var dötråkig. För att också kanske prata med någon som kanske inte sett så märkvärdig ut men som visat sig vara rena charmtrollet. Ja jag vet inte...

Det blir träning idag. Jag har ju som sagt gått ner 3,5 kg och då måste jag ju smida medan järnet är varmt och hålla i det är hälsosamma jag håller på med. Jag har förresten lyckats hålla i mina pengar också så jag kanske inte behöver nån god man. Jag ska på Cinemateket nästa vecka. Jag går faktiskt dit för filmernas skull och inte för att ragga i första hand som jag vet många gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.