tisdag 30 augusti 2011

Funky funky!

Köpte en ny flaska champagne att ha i kylen om någon oförhappandes skulle dyka upp. Nä jag skämta men det är bra att ha lite bubbel om man skulle vilja fira något speciellt.

Jag är lite trött på killar, jag är även dålig på att sätta gränser så det slutar ofta med sex. Ibland blir jag utnyttjad och ibland utnyttjar jag dom. Det blir sällan bra. Så nu orkar jag inte mer. Det blir inget mer. Ringer ni så tackar jag nej. Tack men nej tack! Det var en kille som jag trodde att man skulle kunna ha ett kk förhållande med men så frågade han om jag känner någon annan som han kan vara med. Liksom idiot. Så efter det så säger jag nej till funky bussiness. Inte för att jag tror att jag kommer att kunna hålla detta särskilt länge men ändå man kan ju få försöka.Jag känner mig förresten osexig som så här stor men det har jag ju sagt så att jag tror att jag upprepar mig. Jaja det var det om det.

Min kompis har kommit hem från tjottahejti där hon jobbade på nån filminspelning. Så glad att hon är tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.