lördag 27 augusti 2011

Trolltider

Tvättar håret varje dag nu så att mjället ska försvinna. Jag har torr och skorvig hårbotten. Jag har även börjat skjölja munnen med vätesuperoxodlösning för jag har lite inflammation i tandköttet. Tandläkaren sa at det skulle vara bra. Så renoveringen pågår för fullt här. Tror att jag blir fin sen lagom till festen ikväll hos Caroline på Östermalm av alla ställen igen. Jag känner knappt nån där, jo jag känner Caroline men jag umgås inte med henne så mycket. Så det ska bli späännande med fest på övfre östermalm. Jag har med mig två mina presenter. Jag har Charlestoneklänningen på mig. Jo jag måste nog förmoderera kommentarerna för det har smugit in sig lite troll här på bloggen. Jag bryr mig inte egentligen men det ser inte så trevligt ut med uppmaning till självmord och sådant så jag tror att jag tar bort trollkommentarerna. Vad säger ni om det?

2 kommentarer:

  1. Jag modererar mina kommentarer istället för att ha ordverifieringen, då slipper man idiotkommentarer. Trollen tycker inte att det är lika roligt om de inte får luft. Kram på dig, ha så roligt på festen!

    SvaraRadera
  2. Fungoral + elocon = snäll hårbotten!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.