onsdag 31 augusti 2011

Brilliant

Nu har jag förflyttat mig till Seven Eleven. Försöker slå ihjäl lite tid med att blogga. Det regnar som satan utanför. Jag är lite opraktiskt klädd och har heller inget paraply. Jag fick B på tentan. För att bara lagt ner sammanlagt 6 timmar på en universitetsuppsats så är det jävligt bra jobbat tycker jag. Om jag hade lagt ner 12 timmar hade jag kanske fått A. Jag ska fan ha A på C-uppsatsen. Det har jag gett mig fan på. Jag tror att jag är smartare än vad jag själv tror. Jag träffade en kille en gång som var med i MENSA och han sa att man pushar på intelligensen genom att tro att man inte är tillräckligt smart, man blir på så vis smartare. Man lyfter liksom intelligensen till nya nivåer. Ja ni kanske förstår vad jag menar. Eller vad han menade. Ja de dumma är ju de som tror att de vet allt, så är det ju. Jag tror att människan är lite av allt, lite geni, lite dumskalle osv. Människan är så är en komplicerad och sammansatt varelse! Självbilden får man genom vad andra har för uppfattning om en. Till 99 %., Folk säger att jag är snäll och generös därför tror jag att jag är det också. Nä nu sjönk visst blodsockret. Kanske ska gå och äta middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.