tisdag 2 augusti 2011

"Fan vad jag hatar Hitler"

Gud jag skrattade så att jag grät när jag läste detta. Vilken skarp analys!

Är helt slut, jag har jobbat hela dagen. Jag och pappa skulle gå på lägenhetsvisning men vi kom försent och ingen var där. Då hade vi åkt ända ut till Vällingby och allt.

Jag ska skärpa mig och styra upp mig det lovar jag alla och mig själv. Jag ska gå ner i vikt och jag ska börja skriva på boken, ta mina poäng på universitet. Söka jobb och kanske få lite högre lön. Jag ska bli en sådan person som jag nu bara ser upp till. Jag ska innan min 35 års-dag 2015 ha kommit kanske inte dit men nära.

1 kommentar:

  1. Ta en sak i taget tjejen! Man kan inte göra allt på en gång. Ta hand om dig.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.