söndag 28 augusti 2011

Trollet Coco ej välkommen här

Okej Coco eller Cocos eller vad du nu heter. Om du bara andas här i kommentatorsfältet igen så ryker du fattaru. Jag tänker inte publicera dina plattityder. Alla andra med vett i skallen får sina kommentarer publicerade t om om de är negativa. Men personliga påhopp och grovt förtal ser jag ingen anledning till att jag skulle bevilja. Så nu har vi gjort det klart för oss för hoppningsvis en gång för alla. För jag orkar inte med mera tjafs. Det enda jag vill är att skriva en blogg om mig själv och mitt liv och gillar du inte vad läser så gå vidare til nästa blogg. Sen Coco fattar jag inte vad det är för fel i att jobba i hemtjänsten. Det är ett jobb som alla andra. Mna hjälper gamla och sjuka men jaja jag bryr mig inte vad du tycker. Dessutom så har jag slutat och pluggar på Universitetet. Fast jag kommer jobba extra. Tycker det är lite skarattretande när du ska dra titl med något negativt om mig och säger att jag är hemtjänställd. Som om jag vore kåkfarare, hora eller skattsmitare liksom. Jaja get a life. Jga råkar veta att din ip-adress hör hemma i Karlstad bara så du vet. Man är inte dum.

3 kommentarer:

  1. Haha, sitta i metropolen Karlstad och vara bitter duger minsann! *asg*

    SvaraRadera
  2. Det verkar som att mina kommentarer kanske inte kommer fram. hursomhelst letar jag efter en bipolär kompis och du är kanske den? tänkte att vi kunde byta tips och så! hur ställer du dig till det? du kan maila maria.hansson@galaxen.se

    ps. jag är alltså också bipolär

    SvaraRadera
  3. Hej!, Jag har mailat!! Kommentarerna modereras av migså därför ser man de ej på en gång.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.