måndag 14 maj 2012

What the beep do we know?

Asså fan vad bra jag mår idag. Igår var jag lite småseg men det berodde ju på att jag haft efterfest med gaykillarna. Vi lyssnade på musik, drack sprit och R spelade jättefint på pianot.Det var jättetrevligt! Man fick höra lite gött skvaller om vissa kändisar också och sånt är alltid kul.

Idag ska jag plugga körkortsteori för jag tänkte ta upp det igen. Vill ta mitt körkort nån gång. Jag är ju ganska bra på att köra bil. Men jag har lite svårt att hålla ihop saker och slutföra och det beror ju mycket på sjukdomen även om lite är ett personlighetsdrag också.

Ibland kan jag undra vad det är för  nånting jag har satt igång, det är som man hamnat i en nedåtgående spiral mot misär. Men ibland känns det faktiskt bättre och vissa saker går framåt också som att jag slutade röka och att jag har ett jobb även om jag är sjukskriven från det ett par veckor nu. Men jag blev superfet, jag fick tandproblem, jag ställde till det för mig ekonomiskt, förstörde utsikterna för mig rent allmänt.

Men, jag vet inte vad finns det att säga. Kanske håller jag på närma mig mitt eget öde nu. Vad det nu är.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.