lördag 5 maj 2012

Lista

Denna lista är snodd av Just another fucking blogg



Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: 
Två cykelnycklar, hemnycklar, nycklar till jobbet och till pappas lägenhet. .

Vilken svordom använder du mest:
Fan
Äger du en iPod:
Jag har en Iphone som jag spelar spotify musik på får räcka.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på: Har ingen väckarklocka.

Hur många resväskor äger du:
En bautastor och en kabinväska

Var köper du dina matvaror ifrån:
Willys götgatan, ica folkungagatan, lidl folkungagatan.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden:
Definitivt ta bilden!

Har några av dina vänner barn:
Ja de flesta nästan.

Har någon någonsin kallat dig lat:
Ja pappa gör det ofta.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu:
En skiva med the Doors

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk:
Vanlig är godast.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan:
Nej

Vad åt du till lunch:
Oj det var buffé lunch, pommes frites och rostbiff.

Använder du huvtröjor:
Nej jag bor inte in the hood.

Har du någonsin deltagit i en demonstration:
Nej

Vem var den sista som ringde dig:
Det var ett filmteam.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält:
Fritt fall

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig:
Oh ja, det gör ju alla.

Vilket riktnummer befinner du dig i:
08.

Tittade du på tecknat när du var liten:
Ja men jag föredrog spelfilm. Jag har alltid gillat det realistiska.

Hur många syskon har du:
två 

Är du blyg inför det motsatta könet:
Ja men det ska man ju vara

Äger du några band t-shirts:
Jag har en Blondie tisha orginal

När flög du senast?
Till Berlin för flera år sen.

Hur många stolar står kring ditt köksbord:
fem.

Pratar du några andra språk:
Engelska
Diskar du din egen disk:
för det mesta

Har du gråtit offentligt:
ja oh ja och ibland så hjälper nån till ibland inte.

Försöker du alltid lära dig nya saker:
Jag försöker förbättra det jag har lärt mig.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar:
Nej.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten:
Ja fan det kan han gott göra om han inte är fattig då splittar vi.

Kan du kasta macka:
Ja kanske
Har du någonsin varit på Jamaica:
Nej. Vill aboslut inte åka dit. Jag tycker det är så jobbigt när folk skriker saker efter en på gatan.

Vad har du med dig in på bion:
Cola zero

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet:
Svenska.

Gillar du att flyga flygplan:
Det är väl okej.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner:
Stark, Intelligent, djup oj det var flera

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv:
Ja alltså jag har ju legat med folk som inte varit så heta och sen har sexet visat sig varit ganska bra ändå. så ja får jag väl säga.

När sov du senast på golvet:
Det måste ha varit på nån fest för länge sen.

Vilken är din favoritdrink:
Whisky Sour

Gillar du din boendesituation:
Nej jag vill helt bo i egen lya.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera:
sju minst.

Äter du frukost dagligen:
ja.
Är dina dagar fullbokade och stressiga:
Nej inte just nu när jag är sjuk.

Vilken är din favoritfrukt:
Mango

Hur gammal blir du nästa födelsedag:
32
Tror du på liv på andra planeter:
Ja det måste ju finnas.

Tror du att Gud är man eller kvinna:
Genusbegreppet existerar inte på den gudomliga nivån.

Hur valde dina föräldrar ditt namn:
Efter Beatrice i den Gudomliga komedin av Dante

Gillar du senap:
Älskar fransk senap

Skulle du någonsin hoppa fallskärm:
Ja varför inte!!

Sover du på sida, mage eller rygg:
På sidan.

Tycker du om att krama folk:
Nej jag har lite svårt för det.

Skulle du säga att du är trendig:
Hahaha Gud nej.

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars:
Luke Skywalker

Tycker du att du är attraktiv:
Nej, jag tycker inte det och det är lite sorgligt.

Vad är du allergisk mot:
Inget!!

Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Nej jag har inga skrupler på det området.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat:
Björn av alla namn.

Slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.