fredag 25 maj 2012

Uppe i det blå

Jag ska skriva uppsatsen i höst och få A har jag bestämt. Jag tror på min idé. Men är den genomförbar? Tiden får utvisa.

Jag sov dåligt i natt igen. Låg och vände och vred mig. Det är jättestökigt hemma plus att jag är helt sjukt hungrig hela tiden. Men det är något som har hänt med mig. Jag tror jag vet vem jag är nu. Jag läste ett citat love is free. lust will cost you everything you've got. Så har det blivit för mig.  Jag gick och köpte lite jordgubbar och ingefära och ska göra en bryggd på det. Ska väl lägga mig i en park och läsa veckotidningar men helst vill jag läsa en utländsk modetidning. Är intresserad av mode i smyg men jag är dålig på att ta hand om mina kläder.

Saknar Fatshionistas blogg. Hon var så underbar, så kreativ och originell. Börjar gilla Blondinbellas blogg, förut har jag inte varit så värst intresserad. För Blondinbella är liksom den hon vill vara. Hon är fantastisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.