lördag 19 maj 2012

Största möjliga

Earlybird idag igen. Saknar den italienska tjejen  Sandra som jag var vän med ett tag men vi är inte det längre. Hon var så känslig och så äkta, inte påmålad och falsk som andra. Jag hoppas hon mår bra. Vi var olika, hon noggrann pedantisk och dansen och filmen var hennes stora passion. Vet att hon sa till en gemensam bekant att hon tyckte jag var jobbig. För jag var ju alltid så ledsen och på den tiden medicinerade jag inte så då var jag ju ett vrak. Har försökt kontakta henne men får inget svar. Jag är ledsen över det....

Idag ska jag vara tyst. Inte snacka i telefon. Inte pladdra och kläcka ur mig dumheter. Jag ska vara tyst och tänka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.