fredag 18 maj 2012

Inget att göra

Jag måste vara knäpp men jag tycker om att jobba även om det är ett så att säga "skitjobb". Idag så gick jag till lokalen skulle kvittera ut nycklarna till de gamla. Men så såg jag att en kollega var uppskriven på mitt pass och då ringde jag chefen och då visade det sig att det var dubbelbokat. Gick ut och tänkte vad fan skulle jag göra nu. Jag hade gått tidigare från fikan med Daniel i hans trädgård för att jag skulle till jobbet. Men så blev det inget jobb och då irrade jag runt på gatorna, tänkte att jag skulle käka en sallad på en uteservering men Blå Lotus var överfullt. Chutney's mat hatar jag. Det är bara en jäkla gegga. Kände mig sådär osynlig igen. Så nu är jag hemma. Önskar att man kunde ringa en pojkvän men jag har ju ingen och nu umgås jag dessutom bara med bögar så jag lär ju inte träffa nån heller!! Äsch skit i det jag är ändå glad att jag kan göra vad jag vill. Eller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.