onsdag 9 maj 2012

Spasmer

Läkaren sjukskrev mig ett par veckor så att jag kunde vila upp mig och inte oroa mig över insättningen av medicinen. Voxra funkar skitbra på mig och vet ni vad den minskar aptiten också. Fast det kanske mest är inbillning jag vet inte. Jag känner mig inte alls lila deppig det är något som är säkert. Dock fick jag spasmer igår i handen. Men det gör inte så mycket fast det kanske inte är så kul att sitta på en dejt så börjar fingrarna korva sig. Osexigt eller vissa kanske tänder på det!




1 kommentar:

  1. Hoppas att spasmerna går över, som många biverkningar gör efter ett tag. Skönt att medicinen verkar fungera, och utmärkt att du blev sjukskriven. Hoppas nu bara att FK inte jävlas med dig. Kram!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.