tisdag 1 maj 2012

Fira

Vi firade valborg. Det var trevligt. Idag har jag ångest men det beror inte på att jag är bakfull. Solen skiner och det är härligt ute men jag pallar inte gå ut. Jag har sovit nästan konstant sen klockan halv fyra i morse. Jag mår fortfarande dåligt. Jag kanske måste bli sjukskriven igen och det känns som ett nederlag verkligen.

Undrar vad det är för fel på mig egentligen? Jag har ju tydligen bipolär sjukdom men många människor har den och de lyckas leva ett mer normalt liv än jag.

Pappas bror alltså min farbror har en katt som har fått ungar. Tre stycken. Hon hade lagt dem under täcket i en säng.

Det här inlägget blir lite fragmentariskt.

Jo igår så var det en man som satte sig vid vår filt. Pimsan sa att hon trodde att han var Joseph Kony som gömde sig i Sverige men det tror inte jag. Han var rätt snäll egentligen men jag störde mig på honom. Han stötte på båda oss och i nästa andetag sa han att han hade fru och barn.
Sen var det Open Mic på Riddarholmen och det var nån som sjöng så jävla falskt på kinesiska. Jag filmade men jag fick inte med det bara det andra. Det är Pimsan som ni ser här. Hon är en härlig tjej. Tyvärr hör ni min jobbiga röst i bakgrunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.