lördag 26 maj 2012

Hunger

Hej alla glada! Jag mår bra idag. Tog ett bad i morse. Tvättade håret. Ska ägna dagen åt att städa. Jag ska åka till Gotland i sommar. Känner ett par personer där på Fårö. Har gått ner något kilo. Har börjat röra mig mer men tyvärr så äter jag för mycket onyttigheter. Det är det som jag sa igår att jag är så jävla hungrig jämt. Vet inte vad det beror på riktigt. Min bästis tror att jag är sockerberoende men jag tror snarare att jag är fettberoende. Nåt slags beroende är det. Jag ska ha kvar mitt Satskort för jag vill ägna mig mer åt hälsa fast alltså för att jag tycker det är kul och inte för att jag måste. Jag rör mig sakta mot att få en annan livsstil.

Köpte ironiskt nog magasinet "Hunger" och jag kollade på bilderna. Alla modeller är så smala, fast det är väl ingen nyhet. Men på bilderna var det så fruktansvärt magra så att man blir ledsen. De blottar sina bröst och revben.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.