fredag 11 maj 2012

bring sexy back

Riktigt bakis idag. Var på Smygläsning på Nöjesguiden på Reisen i Gamla Stan och det var väl kul kanske lite stelt och det kändes som man hade roligast om man kände en massa folk där. Daniel och dom kom sen och då kände jag mig tryggare. Inte för att jag känner Daniel och hans gäng så bra men ändå. Sen fick jag ett bootycall på natten av en jäkligt otippad som måste ha kollat upp mitt nummer på eniro eller nåt. Jag skyllde på mens. Det var ju sant jag hade ju det och sen hade jag ju bestämt att jag inte skulle ligga med en massa karlar. Men vadå när jag är 90 så kanske jag hade velat det som i den den reklamfilmen som gick för en massa år sen. Jag vet inte. Jag har en stark sexdrift det har jag alltid haft och jag måste väl utstråla det antar jag. Tydligen är man "sexig" fast det kanske killar säger till alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.