fredag 11 maj 2012

Mystik

Nej vad dum jag är jag skulle bara sagt nej rakt av när jag fick det där booty sms:et. Pappa hade läst min blogg och ville poängtera att det är viktigt att man är lite mystisk och inte kläcker ur sig ovidkommande info. Han är ju kille och vet hur killar funkar. Fast jag är inte intresserad av den här killen men ändå nästa gång ska jag göra en Garbo och säga att jag vill vara ensam....om  jag  nu inte  vill ha lite kul!

Egentligen borde jag ju inte blogga om jag vill bevara min stolthet och vara lite mystiskt men i dagens flöde finns det ju liksom inga hemligheter länge. Allt är ju helt uppbrutet. Så det spelar ingen roll. Jag bloggar på som om inget har hänt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.