måndag 28 maj 2012

bu!

It's a mans world and I'm a bold girl. Dessa ord ringer i mitt huvud. Jag menar går det att skicka sms så går det att skicka tankar. Det tror jag. Jag är lite manisk men det funkar. Jag ska sova. Jag har betalt varenda jävla räkning i varje fall. Jag kan det här med ekonomi så säg inget annat. Jag ska bli riktigt rik en dag men det kommer innebära att jag förlorar något annat.Jag ska då köpa ett hus i skärgården och resa jättemycket. Då kommer livet bli jävligt bekvämt men kanske lite enahanda..

Jag var på älskade Filmhuset idag för att lämna tillbaka en bok. Ska dit på onsdag igen. Talade med läkaren och han ska skriva ut sömnisar så jag sover. Försäkringskassan jävlas med mig som Jenny sa. Men det ordnar sig. Jag kommer på en lösning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.