måndag 7 maj 2012

Voxra

Nä jag blev inte inlagd. In my dreams! De kan ju inte lägga in folk som bara är lite smådeprimerade. Istället satte de in mig på Voxra 150 mg. Det är inget ssri preparat utan påverkar dopaminet istället. Jag läste på Flashback om folk som hade tagit det och flesta var nöjda. De passar ju inte om man har vissa andra sjukdomar eller äter vissa andra mediciner som inte är lämpliga ihop med voxra men jag har och gör inte det.Jag är dock rädd för spasmer och ryckningar som man kan få av den medicinen. Samt att den ska trigga igång nån läskig mani men jag har lite tätare kontakt nu med Affektiv Centrum så då kan de ju upptäcka det i tid.

Men jag mår bättre nu i varje fall. Jag har inte börjat äta voxra än men det känns bättre för att jag vet att det kommer att bli bättre.

1 kommentar:

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.