torsdag 3 maj 2012

Sår

Det är lite bättre idag. Jag ska som sagt var träffa sköterskan imorgon så då får jag berätta allt och hur jag verkligen mår. Oj nu ringde kirurgen från Ersta sjukhus. Han sa att jag skulle försöka gå ner i vikt själv först om jag nu hade påbörjat det. Han tycker ju att det är mycket bättre om jag går ner på egen hand såklart. Men jag tvivlar på att jag kan  och jag är rädd att gå upp ännu mer men jag håller med att det är bra att avvakta op och som sagt så är inga dörrar stängda för det!

Jag är så himla ledsen och jag kan inte förklara varför men det är som om när min mamma dog för 19 år sedan så förändrades min personlighet från att vara glad till ledsen. Det bara skedde i en handvändning. Jag blev liksom en trasig människa och en människa som inte tror att hon är älskad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.