onsdag 9 maj 2012

Att längta

 Folk som har kärlekspartners. Visst det är inte alltid så kul och många förhållanden är dåliga men om man bortser från dom och tittar på de bra så blir man ju avundsjuk. Jag kan ju inte veta hur alla har de egentligen men många verkar så harmoniska när de är tillsammans med någon de älskar. De är kära de bryr sig och skulle kunna göra vad som helst för den andre.

Jag vill ha det så. En dag ska jag finna någon. Jag tänker inte internetdejta nåt mer eller desperat krogragga. Jag har givit upp själva letandet. Jag tror att man ska vara försiktig med att hålla på och ragga och bli desperat och leta tills man dör jag tror man på så sätt frammanar mörka krafter. Nej man ska vara cool, men för Guds skull inte isolera sig utan göra saker som man gillar ändå och så står det nån där. Fast lita inte på mina råd jag är ju 32 och har i princip alltid varit singel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.