onsdag 16 maj 2012

Min kväll

Kompis lillasyster skulle fixa in mig på f12 gratis men jag har hört att det stället är ute... Äsch jag är så otrendig man kan bli! Kan inte gå för jag gråter och är rädd för att bli sjuk! Känns som jag har gråtit bort hela livet! träffade tvillingtjejerna N & Å så kvällen blev inte så ensam. De är fantastiska! Så vackra och underbara. Jag ska lära Ninni allt jag kan om fotografi för hon vill bli fotograf! Åsa sa att hennes mamma gillade min karaoke! Så jag kanske kör en ny video snart. Var en sväng på Babylon och såg popmorsa. Hon är snyggare i verkligheten! Jag läser ju hennes blogg. Fan jag gillar verkligen inte mediakillars stil. De är skäggiga och ser ut som sluskar. Tacka vet jag folk som är lite mer preppy! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.