tisdag 29 maj 2012

Fet kamp

Vikten står på stadiga 150 kilon. Känner mig som en pansarkryssare när jag drar fram. Jo, ni ska veta att jag ångrar inte att jag lagt ut så mycket pengar på olika viktminskningsmetoder. Jag har provar Cambridge, viktväktarna, LCHF, Modifast, banandieten. You name it! Men det blir som en palett, jag har fått så mycket input från alla dessa fantastiska människor som många gånger varit överviktiga själva att jag kan använda mig av denna surt förvärvade kunskap i steget att bli mer hälsosam. Jag ska hänga mer på gymmet och hoppas på att bli kompis med folk som tränar. Jag kommer antagligen vara den fetaste tjejen på stället men vad spelar det för roll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.