söndag 6 maj 2012

Happy Bday!

Jag fyller 32 år idag och det betyder att min ungdom pågår i ca ett år till enligt någon gammal sägen. Enligt Wikipedia pågår ungdomen bara fram till 25 års ålder så då har man varit gammal ett tag då. Jaja det spelar ingen roll. Jag hade ingen lycklig ungdom ändå. Tror inte det blir bättre som medelålders heller. *BITTER*

Jag mår fortfarande dåligt men jag ser fram emot min födelsedagsfika i varje fall. Men nu har Pimsan blivit sjuk så det blir nog bara jag , pappa, linda och hennes kille. Önskar jag hade en kille men det önskade sig Linda med när hon var singel i en herrans massa år.

3 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen Bea! Jag hoppas att du kan se tillbaka på det här året som födelsedagen precis innan allt vände för dig och du började må bättre, året när du fick hjälp som du behövde. Kram och lycka till i morgon.

    SvaraRadera
  2. GRATTIIIS på födelsedagen!! Hoppas det kommande året uppfyller alla dina önskningar!! All lycka till!! Kramaaaar

    SvaraRadera
  3. Tack Jenny och tack anonym. Vad gulliga ni är som tänker på mig.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.