söndag 13 maj 2012

Viva!

Tjo var de var livat i holken i lördags! Jag var på Vardagsrummet och på helvetet med mamma tesso eller vad det nu hette. Där träffade jag killarna som har klubben och blev bekant med några nya också. Jo det var kul att komma ut. Jag isolerar mig så mycket för att jag tänker att jag är så tjock och ful osv. men det är ju meningslöst man får helt enkelt skita i vad folk tycker. Fick faktiskt en komplimang att jag var vacker av en och han raggade inte han ville bara säga det.

Men jag har bestämt mig för att kör mitt livstilsrace nu. Vinna eller försvinna. Tja både och! Är dock lite orolig för all hud som kommer hänga och fladdra men herregud den dagen den sorgen. Jag ska sluta äta fel, jag ska se mat som bränsle till när jag rör på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.