lördag 18 februari 2012

Utflykt

Idag gjorde jag en liten utflykt ut till Djurgården. Jag gick till Scandic Hasselbacken och åt brunch, men jag var inte så hungrig så det var väl onödigt. Men trevligt var det att sitta där i varje fall. Sen gick jag till Liljevalchs mitt huvudsakliga mål för dagen. För jag ville nämligen spana in årets vårsalong!! Det var som det brukar vara en del bra grejer och mycket mediokert och en del skit. Jag sökte dit en gång med orangea kopior som jag hade gjort på mina bröst. Men jag kom inte med.Undrar varför? Nej, det är svårt att bli antagen. Flera tusen söker varje år. So tough luck sister! Jag orkar inte recensera utställningen. Det var så mycket och för att göra alla verk rättvisa ska man nog gå dit en gång till. Jag köpte en pin som det står "product of a sick society". Tog Djurgårdsfärjan hem. Nu tror jag att jag ska lägga en inpackning i håret och vara hemma och ta det lugnt. Jaja jag ska jobba lite också det får jag inte glömma. Jo det jag vill ha sagt att jag hör och häpna men detta cyniska hjärta blev faktiskt inspirerad av utställningen så jag kanske tar upp fotografin igen. Men bara kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.