onsdag 15 februari 2012

Oh my darling

Jag postar lite mer för jag har inget att göra. Det förra inlägget var lite överdrivet. Man ska nog inte skriva sådär för då kanske det blir så. Vem vet! Det går något program på tvn om någon kör. Jag lyssnar och kollar lite ibland när det blir intressant. Jag kollar också på nätet i gamla nedlagda tidningen Darling. Jag var ung när den fanns och jag minns att jag köpte alla nummer(nästan) och kände igen mig i det dom skrev, fast ibland höll jag förstås inte alls med och tyckte de var idioter. Men jag saknar den tidningen. Den var bra och hade ett genusperspektiv på sina artiklar och allt skrevs med stort intresse. Nu finns det inga såna tidningar. Sorgligt nog. Alla tidningar är så vinklade och nischade nuförtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.