onsdag 15 februari 2012

Om jag kolar

Börjar ofta mina meningar med jag. Det tyder väl kanske på att man är aningen jagcentrerad. Haha. Jag vill verkligen inte dö. Tänk om jag inte vaknar upp ur narkosen om ett par veckor? Fan vad sorgligt. Jag vill iallafall begravas i Katrina kyrka och ligga på Katarina kyrkogård. För det är närmast för de som kommer att sörja mig. Om det finns plats för mig. Annars får ni väl lägga mig var som helst. Men jag vill inte bli spridd för vinden. Av jord är jag kommen och av jord skall jag åter varda.
Jo, jag har faktiskt lite dödsångest. Det känns lite jobbigt. Det vore så typiskt om jag dog. Att jag liksom har en sån jävla otur eller vad man ska kalla det och stryker med när det nästan inte är någon annan som gör det. Förresten spela ingen jävla popmusik på begravningen.Ta något klassiskt som passar. Och alla får komma på begravningen som vill. Annonsera i tidningen. Inge smaklös symbol i dödsannonsen bara. Nej nu slutar jag vara så melodramatisk. Det går säkert jättebra!!Jo gärna en kvinnlig präst....nä nu måste jag sluta.

1 kommentar:

  1. Nu ska man väl säga "så får du inte säga Bea" men man kan ju inte hjälpa vad man tänker. Det är ju inte som om du har en dödslängtan eller nåt sånt. Operationen kommer att gå jättebra tror jag, narkosen kommer att gå lätt som en plätt. Kram på dig!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.