fredag 3 februari 2012

Mer!

Mastodont föreläsning om sport och kändisskap ur bland annat ett ras och etnicitets perspektiv. Mycket intressant fast jag är inte ett dugg intresserad av sport egentligen.Pappa älskar sport, han spelar mest på travhästar sånt där v75 eller vad det heter. Jag gillar fotboll, inte hockey det är skittråkigt. Jag satt kvar i tre timmar helt hänförd av föreläsarna. Fan vad intressant det är inom det som rymmer mediaforskning!!
 Går runt och tänker på vad jag ska bli fast jag vet faktiskt inte än. Man måste ju välja yrke någon gång. Pappa säger jämt att jag har tillräckligt med utbildning och att jag inte behöver mer. Men jag har kunskaps törst. Vill lära mig mer och åter mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.