söndag 26 februari 2012

Nu jävlar

Förlåt om jag är lite småtråkig men jag kan bara tänka på vikt och hälsa just nu. Men men. Jag har som delmål att komma ner till 99 kg. Jag vågar inte sätta datum för när jag ska nå dit men det får väl bli nångång 2013. Jag tar en dag i taget. Men det ska bli kul att byta liv!! Jag ser så jävla trött och sliten ut och det beror på att jag äter fel.

Man ska dricka mycket vatten och äta mycket grönsaker. Man ska vara ute mycket i friska luften. Man ska inte läsa så mycket tidningar för då kan man riskera att tappa självförtroendet när man jämför sig med människorna på bilderna som är mycket smalare och snyggare än en själv.

Men jag röker inte, jag dricker inte alkohol särskilt ofta. Jag tar aldrig droger. Jag har normalt blodtryck. Ingen diabetes. Jag tror att jag är friskare än många smala. Men jag är ju sjukligt fet och jag blir mindre rörlig. Jag orkar inte springa, jag flämtar vid minsta ansträngning så att det är klart att jag ska gå ner i vikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.